Preskoči na vsebino

Poletna gostovanja del iz Zbirke UGM

Tudi to poletje vrhunska dela iz Zbirke UGM gostujejo v muzejih in galerijah po Sloveniji in v tujini! V Kutni Gori na Češkem je v okviru razstave Obrazi ekspresionizma (1905–1920) mogoče videti dela iz grafične mape Stari Maribor Frana Stiplovška in leseno skulpturo Toneta Kralja. Prav tako na Češkem, na praškem gradu Hradčani, se v okviru razstave Impresionizem od zore do mraka / Slovenska umetnost 1870–1930 galerija predstavlja s sliko Ivane Kobilce, kipom Franca Bernekerja in z najbrž najbolj prepoznavno sliko v Zbirki UGM – Deklico z oranžo Ivana Kosa. V Sloveniji je dela iz Zbirke UGM mogoče videti v Moderni galeriji v Ljubljani in v Dvorcu Novo Celje. Na razstavi Na robu / vizualna umetnost v Kraljevini Jugoslaviji (1929–1941) v Moderni galeriji Ljubljana sodelujemo z deli Zorana Mušiča, Karla Jiraka in Ivana Kosa, na razstavi Tukaj, nekoč in danes / Pregled likovnega dogajanja v 20. stol. in umetniške prakse v prostoru Savinjske doline v Dvorcu Novo Celje pa s sliko Frana Tratnika.

V UGM smo to poletje začeli tudi z novim programom Pod lupo z Zbirko UGM, s katerim želimo poseči onkraj galerijskih zidov in nagovoriti tudi občinstva, ki jih v galerije ne zanese tako pogosto. Tokrat smo se povezali z Arboretumom Volčji Potok, kjer smo v okviru njihove razstave Pod lupo z Zbirko UGM / Hortenzije izpostavili slike Henrike in Avguste Šantel, na katerih so upodobljene hortenzije in drugo poletno cvetje.

Direktorica Umetnostne galerije Maribor je o poletnih gostovanjih povedala:
»Uvrstitev del iz Zbirke UGM v pomembne umetnostnozgodovinske preglede in prestavitve Slovenije v tujini pomeni veliko priznanje kakovosti in prepoznavnosti naše zbirke. Veseli smo, da lahko vrhunska dela iz naše zbirke krožijo med ljudmi, čeprav sami žal nimamo prostorskih pogojev, da bi bila Zbirka UGM stalno na ogled domači publiki. Vrzel zapolnjujemo s cikličnimi postavitvami manjših razstav v prostoru UGM Kabinet, ob tem pa si želimo, da bi lahko kmalu zasnovali stalno postavitev zbirke v velikem obsegu. Takem, kot si ga Zbirka UGM tudi zasluži.«