Vozlišče

Vozlišče
UGM Kabinet, Strossmayerjeva ulica 6
28. november 2025–11. januar 2026
otvoritev: petek, 28. november 2025, 19.00
kustos: Vid Koprivšek
umetniki in umetnica: Maks Bricelj, Samra Buljić, Vid Koprivšek in Matej Mihevc
Skupinska razstava predstavlja dela najmlajše generacije štirih slovenskih umetnikov, ki s svojimi umetniškimi praksami delujejo v kontekstih lokacijsko-specifične umetnosti, prostorskih predelav ali digitalnih razširitev, simulacij in drugih oblik digitalne virtualnosti. Konceptualna usmeritev razstave izhaja iz vprašanja, kako z izkušnjo naštetih praks navigirati nevtralnost galerijskega prostora.
Maks Bricelj (1991) je leta 2016 diplomiral iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer je leta 2021 zaključil magistrski študij kiparstva. Z Emo Maznik Antić se je predstavil na razstavi Hi-Res Prints for Burial T-shirts v Aksiomi (2023), na samostojnih razstavah Gel Chambers v R Space (2022) ter V stanju neustreznega delovanja v Kinu Šiška (2019) in skupinskih razstavah Prilagajanje (Plaza Protokol, 2023), Plaza Protocol – Deposit v Mali galeriji Banke Slovenije (2022), Terminal Drift v MoTA LAB (2022), Open Call v Galeriji Škuc (2017), Community Kit v Projektnem prostoru MAO (2017) ter drugje.
Samra Buljić (1999) je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje diplomirala iz slikarstva. Sodelovala je na več skupinskih razstavah: Parkplac (2024) v Mali galeriji Banke Slovenije, Prilagajanje (2023) v sklopu projekta Plaza Protocol, Terminal Drift v MoTA LABu (2022). Samostojno je razstavljala za projekt Das Garage, Garaža no.2: Vrtinčenje (2024).
Vid Koprivšek (1998) je diplomiral iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje ter zaključuje magistrski študij videa in novih medijev. Svojo prvo samostojno razstavo Swarm Entry je leta 2023 predstavil v okviru iniciative U30+ v projektnem prostoru Aksioma. Z Matejem Mihevcem je soustvaril projekt Polymer Ooze v galeriji DobraVaga ter svoje delo predstavil na več skupinskih razstavah, med drugim na Trienalu umetnost in okolje EKO 9: Oči v skali (UGM, 2024), Terminal Drift (MoTA LAB, 2022) in Ni belega platna (Mala Galerija Banke Slovenije, 2020).
Matej Mihevc (1995) se v svoji umetniški praksi na različne načine ukvarja z vplivom novih tehnologij na kulturno produkcijo. Trenutno zaključuje podiplomski študij videa in novih medijev na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Svoja dela je predstavil na več samostojnih razstavah: Tensor Edge Recon (2023, osmo/za), Deconstructed Club (2023, MoTA Lab), Polymer Ooze (2022, DobraVaga, z Vidom Koprivškom), @flat_gaze (2021, osmo/za), Kambrijski vmesniki (2021, Media Nox, s Farah Saro Kurnik).