Umetnostna galerija Maribor, Strossmayerjeva 6

Razstava je po eni strani enotna in potrjuje splošno mnenje, da so Španci nagnjeni k mračnosti in nadrealizmu, po drugi strani pa je živopisan pregled ustvarjalnosti, saj so v projekt bili povabljeni umetniki na podlagi njihove popolne ustvarjalne svobode: Sergio Belinchon razstavlja črno-bele fotografije na temo Cirkus, Alfredo Caliz na temo Gvatemala, Rafael Caremon razstavlja barvna in kolorirana tihožitja, Kilian Cruz Dunne pa serijo fotografij: Senca in gibanje, Maria Angeles Diaz Barbado konceptualno serijo: Trideset stolov, Justa Gila Pagana sestavljanke z različnimi naslovi: Deklica sedi na vrtu, Siesta..., Alicia Gomez Camus kolaž serijo obarvanih s polaroidom posnetih avtoportretov, Manuel Gracia Garscon pet poetičnih nadrealističnih fotografij z naslovom: Eno, ki so nastale s pomočjo barvne fotografje in elektronske grafike, Ana Hernando ciklusa avtoportretov z nenavadnimi naslovi in podobami: Črv in jaz in mati Blanka in cvetlica, fotografije Avgusta Lafauenteja govorijo o svetlobi in senci, s pomočjo kipov in teles, Ana Raquel Leiva ponuja pejsaž Šrilanke, Elisabeth Rojas posneteke vsakdanjika: Žur, Plešemo, Dan Mrtvecev..., Txema Salvans s črno-belo fotografijo govori o intimnih 'neslavnih' trenutkih športnikov in športnih dvoran, Franciso Uceda Perez z barvnimi fotografijami na temo živali govori o samoti v ciklusu: Slabost in noč, pregled pa zaključuje Alberto Pazos Vidal s postavitvijo fotografij, ki se ukvarjajo z body-art akcijami, v prostor.

Razstavo je odprl dr. Xavier Selles Ferrando, kulturni ataše Kraljevine Španije na Dunaju, s čigavo pomočjo Umetnostna galerija Maribor odpira že četrto razstavo Španske umetnosti.