Ostajamo doma z Zbirko UGM / Elsa Oelrjen Kasimir - Čoln

Nedokončana podoba moža je verjetno zadnje delo umetnice, ki se je v javnosti uveljavila predvsem kot portretna kiparka z občutkom za značajske poudarke upodobljencev. Portretna glava je skrbno modelirana, predvsem v detajlih, vidijo se sledi nanosov gline, gnetenja in oblikovanja. Površina zato deluje nemirno in ekspresivno, vendar je celotna upodobitev realistična, s poudarkom na Oeltjenovih izrazitih očeh, ki delujejo nekoliko utrujeno. Zakonca, živeča med Dunajem, severom Nemčije in Halozami, sta imela strastno in turbulentno razmerje in sta bila drug drugemu pogost motiv v ustvarjanju. Do konca 20-ih let je na oba tako umetniško kot osebno vplival Oskar Kokoschka, ki je bil Elsin sošolec, učitelj in prijatelj še iz časa njenega šolanja na Dunajski šoli za umetnostno obrt (Wiener Kunstgewerbschule), tedaj edini umetnostni instituciji v Habsburški monarhiji, dostopni za ženske. Elsa, ki je bila široko razgledana in je sledila sodobnemu umetnostnemu dogajanju v srednji Evropi, ima tudi nezanemarljiv slikarski opus.