Preskoči na vsebino

Društvo za marketing Slovenije / Kako z aplikacijami osvajati globalne trge
UGM, Strossmayerjeva ulica 6
torek, 17. junij 2025, 17.00-19.00

Društvo za marketing Slovenije pripravlja Članski meetup, v okviru katerega gostijo tri Mariborčane, ki vsak po svoje spreminjajo svet aplikacij. Le-te namreč vse bolj oblikujejo naše vsakdanje izbire, zato je ključno razumeti, kaj loči tiste, ki zbledijo po nekaj klikih, od tistih, ki gradijo zveste skupnosti in trge. 

Gostili bodo tri lokalce, ki ustvarjajo aplikacije za globalne trge – vsak s svojo zgodbo, izzivi in triki:

  • Luka Dremelj, CEO aplikacije Pure – vodi mednarodno dating aplikacijo s sedežem v Švici, ki izstopa z umetniškim pristopom in kulturno prilagojenimi kampanjami. Zgodba o tem, kako biti drugačen in izstopati v poplavi dating aplikacij.‍

  • Vid Lešnik, Vodja prodaje in partnerstev, Povio Inc. – skrbi za prodajo aplikacij globalnim naročnikom, med katerimi so tudi Arnold Schwarzeneger, hčerka Billa Gatesa in znani glasbeni zvezdniki. Razkril nam bo, kako potekajo sales pitchi, klici in sodelovanja na zvezdniškem nivoju. Predstavil nam bo osebne izkušnje, kako do posla? Kaj deluje in kaj ne?

  • Maja Tasič, Marketing manager, Curaden / Curaprox – vključena je v razvoj in lansiranje dveh novih aplikacij za ustno zdravje na kulturno raznolikih trgih, kot so Švica, Slovenija, Dubaj in Južna Afrika. Razkrila nam bo, kako segmentirati in pripraviti vsebine za kulturno zelo raznolike trge?

Udeležba za nečlane DMS: 60 € + DDV. Prijavite se tukaj. 
Brezplačno za člane DMS. Več o članstvu. 
Posebna ponudba: Pridite brezplačno v družbi člana DMS! Če vas povabi član Društva za marketing Slovenije, je udeležba za vas brezplačna. Za prijavo pišite na infoping@dmslopong.si in navedite ime člana, ki vas vabi.

Program je zasnovan v sodelovanju s studiem Trampolin.