Preskoči na vsebino

Kako komunicirati sodobno umetnost (in druge lepe reči)
Odnosi z javnostmi v kreativnem in kulturnem sektorju – celodnevna delavnica z Ano Berlin
Center za kreativnost, projektna pisarna Maribor, Partizanska 11
petek, 31. maj 2019, 10.30 - 16.00
mentorica: Ana Berlin, a b c works, Dunaj


Umetnostna galerija Maribor v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na dogodek Kako komunicirati sodobno umetnost.

Živimo v času nenehnih sprememb, ki jih zaznamujejo globalna konkurenca, bistveno spremenjena medijska pokrajina in vedno novi komunikacijski kanali. Odnosi z javnostmi so danes, bolj kot kadarkoli prej, način za krepitev zaupanja, priložnost za izkazovanje pristnosti ter omogočajo doseganje natančno in specifično opredeljenih občinstev. Ana Berlin je agencijo a b c (Ana Berlin Communications) za odnose z javnostmi ustanovila leta 2011 ter se usmerila v projekte na področjih arhitekture, oblikovanja in umetnosti. Med večjimi projekti v zadnjem času so z zlatim levom nagrajeni nemški paviljon na beneškem bienalu 2017, avstrijski paviljon na letošnjem beneškem bienalu, avstrijska predstavitev na London Design Biennial 2018, arhitekti Graft Architects, Sauerbruch Hutton, AllesWirdGut Architects, dogodki, kot je Vienna Design Week in organizacije, kot je Maria Lassnig Foundation.

Na delavnici se bodo udeleženci spoznali z različnimi aktualnimi komunikacijskimi kanali, na spletu in sicer, ter pregledno obravnavali piarovske prijeme – razvoj zgodbe in priprava za medije, časovnica, izgradnja medijske distribucijske mreže, implementacija podob in razvoj prepoznavne znamke -, torej osnove za posredovanje med mediji in javnostmi za doseganje željenega občinstva. Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.

Ana Berlin (r. 1976 v Linzu) je študirala gledališče, film, medijske študije in politologijo na Dunaju in v Parizu. Kariero je začela v Burgtheatru, galerijah kunst-buero in Galerie Hubert Winter ter MAK (Muzej uporabnih umetnosti). Šest let je poučevala na pariški Sorboni. Na Dunaju je ustanovila agencijo za odnose z javnostmi a b c (Ana Berlin Communications), da bi, kot pravi, zapolnila vrzel v mestu. Danes skupaj z svojo ekipo dela za stranke s področja kreativnih industrij, arhitekture, oblikovanja in filma v Avstriji in tujini.

Program:
10.30 - 11.00
∙ registracija + kava in prigrizki
11.00 – 11.30 ∙ spoznavanje med udeleženci in a b c (Ana Berlin Communications)
11.30 – 13.00 ∙ 3 primeri implementacije odnosov z javnostmi v kreativnem in kulturnem sektorju
13.00 – 13.30 ∙ premor za kosilo
13.30 – 15.30 ∙ osnove odnosov z javnostmi po korakih in vaje na primerih
Kdo? Moja zgodba in moje občinstvo.
> obvestilo za javnost, naslovi, kateri mediji
Kaj? Izhodiščno sporočilo in njegova podoba.
> kaj je novica in katero podobo izbrati
Kdaj? Časovnica in obseg.
> novinarska konferenca, vodstva in gostovanje za novinarje, posebne priložnosti
Zakaj? Evalvacija in medijska poročila.
> komu je namenjeno
Etc.
> proračun, družabna omrežja, tiskovine
15.30 – 16.00 ∙ zaključek + mehurčki

Prijava
:
Udeležba na delavnici je brezplačna. Delavnica je namenjena piarovcem, ki že delujejo v kreativnem in kulturnem sektorju ter tistim, ki se za področje želijo specializirati (študentje odnosov z javnostmi in medijskih komunikacij, drugi piarovci). Med prijavljenimi kandidati bomo izbrali 20 udeležencev. V prijavi se v obsegu do 500 besed na kratko predstavite, opišite dosedanje delovne izkušnje in kaj želite odnesti od udeležbe na delavnici. Prijave zbiramo do 30. aprila 2019 na naslovu elektronske pošte jure.kirbis@ugm.si.

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

VABLJENI!