Razpis za novo celostno grafično podobo Nove UGM
rok podaljšan do: 30. aprila 2010
informacije: www.magdalena.org 

Mednarodni festival vizualnih komunikacij Magdalena in UGM objavljata natečaj za novo celostno grafično podobo UGM. Iščemo rešitve mladih kreativcev za svežo grafično podobo galerije, ki se z novo arhitekturo, novimi vsebinami in novo kvadraturo pripravlja na nov začetek v kulturnem letu 2012. Vabimo vas, da svoje ideje oddate do 30. aprila 2010. Prijava in informacije: www.magdalena.org.  

Naslov razpisa: UGM / nova celostna grafična podoba
Naloga: Zasnuj kreativno, svežo in inovativno celostno podobo UGM z vsemi aplikacijami!  
Ozadje: UGM / Umetnostna galerija Maribor je eden izmed osrednjih muzejev moderne in sodobne umetnosti v Sloveniji z obsežno zbirko slovenske likovne umetnosti ter bogatim programom mednarodnih projektov s področja sodobne vizualne umetnosti, arhitekture in oblikovanja. Mestna občina Maribor je novembra 2009 objavila mednarodni arhitekturni natečaj za novo zgradbo UGM, ki bo zgrajena do leta 2012. Zmagovalna arhitekturna rešitev je bila razglašena 24. marca 2010. Ob tej priložnosti UGM želi prenoviti svojo celostno grafično podobo, pridobiti rešitve za grafične oznake nove hiše ter predloge za možne oblike oglaševanja.

UGM bo z novo zgradbo 2012 postala sodobno kulturno središče, motor urbane regeneracije ob nabrežju Drave in zgleden primer trajnostno načrtovane arhitekture. Nova zgradba bo gostila zbirko slovenske moderne in sodobne vizualne umetnosti, omogočila predstavitve različnih zvrsti vizualne umetnosti ter nudila raznolik program za vse generacije. Vizija nove UGM je, da se bo razvijala kot odprta ustanova z vrhunskimi vsebinami, kot prostor za vso družino, kot gonilna sila znanja in idej  ter stičišče ustvarjalnih dejavnosti.

Cilji: Celostna grafična podoba Umetnostne galerije Maribor naj vsebuje: logotip, tipografijo, dopisni papir, kuverte, vizitke, vabilo, katalog, oznake za zunanjost galerije (napis na stavbi, zastave, oznake…), oznake za notranjost galerije (usmerjevalni napisi: oznake za projektov…), oglaševalski materiali (plakati, promocijski materiali…).

Ciljna javnost: Obiskovalci vseh starosti in različnih življenjskih okolji ter stilov; poudarek na skupini aktivnih, kreativnih, urbanih ljudi med 25.–45. letom starosti.

Pravila in ključne besede: Sporoči, da gre za novo arhitekturo in novo vizijo! Povej, da združuje staro z novim, dediščino z inovacijo. Bodi urban! Bodi vključujoč in iskriv! Prepričaj UGM!  

Če bo tvoja ideja odlična, jo odkupimo, čeprav je morda žirija Magdalene ne bo izbrala za najboljšo!