Platnene vrečke, ki smo jih kot poklon celostni podobi mariborske blagovnice KVIK pripravili ob razstavi Slovenija in neuvrščeni pop, so zdaj dosegljive v naši muzejski prodajalni! Uporabljena je grafična rešitev vrečke za blagovnico KVIK Bogdana Čobala iz leta 1970. Vrečko so oblikovali pri Matej Koren Studio.

Iz časovnice ob razstavi Slovenija in neuvrščeni pop:
19. 10. 1970
S sloganom »Kar vidiš, izberi, kupi!« se v Mariboru odpre blagovnica KVIK. Novo trgovino, ki se pridružuje blagovnicam Merkur, Modna hiša in drugim, upravlja mariborsko trgovsko podjetje Zarja. Odprtje in začetno obdobje delovanja pospremijo celostna podoba in oglaševalske kampanje v znamenju 70-ih let, domiselno aranžirane izložbe, hudomušne polemike o usposobljenosti trgovk in raznolikosti ponudbe v Večeru ter tehnološke novitete: klima, tekoče stopnice in konjiček na električni pogon.